2013年1月28日星期一

UGG Ashur designer reiser

"Jeg vet ikke av hvem fanger går, kommer de hit for å diskutere menneske." uggs australia kald ansikt, litt hes stemme, jo mer trykkende øynene minste hint sjarmerende smil. Den Xue Jinming XiaoErBuDa utforske hånden kroken hennes midje, ble døren lukket, bøyer de kysser den.

Xue Jinming personlig slitasje kjeden, lente seg over å kysse henne i nakken, slanke fingre streke den uggs sko halsen, glir ned langs den smale kragebeinet, rørte fingertuppene rakett steiner, speil blikk på øynene, "Siden da lov til å ta ned, Jeg vil hver dag for å se deg iført. "

Han hevet et øyenbryn for å se henne, og ble overrasket over å finne henne svak smiler, heftig kjærlighet, eller venstre for å Miss Fang, kan jeg uansett hvor. "Xue Jinming umiddelbart komme til å forstå, hemmelighet opprømt, men han lot til å møte forurettet, "En ugg australia norge har gjort meg Chafanbusi, der det er tenkt å provosere andre?" ugg bortsett fra noe annet, rev ned en kjede kastet til ham: «Kom å bedra folk, når jeg var døv blind du?"

没有评论:

发表评论