2013年1月28日星期一

nyeste og beste kvaliteten av ugg Roseberry boot svart 5734

Ma oppjaget unnskyldning: "Hero, du fikk feil person, ugg norge du er ute etter som Ma""Ikke at samarbeid mellom offiserer og soldater, forgiftning innrammet Zhou Yingxiong at hesten" Her Ma dumt til, tordnet: "lokke ugg"ugg smilte og sa: "!? Jeg bedra dere fortsette å si hvordan ikke si"

Plutselig ugg ansikt en kald, Regulus Xiayu sverd slire, hviler på skuldrene til Ma, krevde: "Si, Zhou Taide Liu nå hvordan?"Ma skjelve sa: "dagen den dagen hun ikke hørte jeg ugg død traff veggen døde."ugg ghoulishly spurte: «Brødre, bør vi nå hvordan du gjør?"

Den uggs sko hjertet Yitan, sa: "brakte ham tilbake til Chang'an, ga du pinge behandling.Hest trofaste vet Zhou Tai absolutt ikke tilgi ugg raskt ropte: "Du er ikke kvalifisert til å ta meg, så hva gjør du fange meg fortelle deg, jeg Que Fylke magistrat, 'Koto SUBOR' my lord, ugg vil ikke la deg. "

没有评论:

发表评论