2013年1月28日星期一

Nike Shox NZ være i vår felles kjærlighet

Så, nike shox norge hånd sjokkert, ubevisst raskt trukket ut en liten hånd, ser sliten og satte seg opp midje i det siste, da hun våknet sliten, men i dag, hun plutselig syk og lei av det.nike føler ikke opplagt fingertuppene tyktflytende væske, fuktig varme armene, ikke tenke, har vi vært i stand til å identifisere, er at knot Xi Ye Ze tårer, nike hjerte varmt smil, hun følte knuten Xi Ye Ze bedre enn hennes egne tårer kan frigjøres, og hun kan bare sette en dråpe tårer slippe mine følelser inni.

, nike sko norge isete dyp følelse etter hans lille ansiktet, litt varmt blikk av sinne: "Du vet at du flere ganger uten mitt samtykke, uten tillatelse inn på rommet mitt og svært raffinert dette?"Sa Uighur Xi Ye Ze nå ut og ta tak i nike liten hånd, han var forståelsesfull nike flykte, forlater det klosset hånd knute Xi Ye Ze fraflyttet hengende, og til slutt hjelpeløs fall.

Den billige nike sko latter lyd brast latterliggjort, og kaldt forakt sa: «Jeg er den personen du morsomme, meg er å se hvor mange ganger du klype som kan vurderes, i tillegg til min May Chen keiser, den andre visste ingenting, men du temerity å fortelle meg at jeg er din mann, ikke ødelegge mitt navn seksjon etter at du fortalte meg hvordan å gifte seg? keiser

没有评论:

发表评论